Firma BMK servis Prodej a servis Domácích spotřebičů byla založena v roce 1994 a to po rozpadu firmy UPRO v.o.s. téhož roku. Se servisem Domácích spotřebičů jsem začínal v garáži svých rodičů na Praze 5. V roce 1995 jsem otevřel vlastní provozovnu v Holečkově ulici na Praze 5. V tu dobu k nám nastoupil také první zaměstnanec. Byla to operátorka, která přijímala telefonické objednávky.
Přelomovým bodem bylo září 1997. To již v naší firmě začala pracovat moje manželka a začali přibývat první zaměstnanci jako mechanici. V září jsme otevřeli na Plzeňské ulici naši první malou prodejnu s Domácími spotřebiči. Byla to sice malá prodejna, ale chtěli jsme našim zákazníkům nabízet stále nové a nové služby, a hlavně rozvíjet důležitý osobní kontakt se zákazníky, který je pro další spolupráci neocenitelný.
Zároveň jsme tento měsíc přijali také naše první učně-maturanty. Začali jsme totiž spolupracovat se Středním odborným učilištěm dopravním, dceřinou společností Dopravního podniku a.s. Dnes, v roce 2008 již jedenáctým rokem vychováváme každoročně k oboustranné spokojenosti vždy dva slaboproudé elektromechaniky. Někteří u nás i dále zůstali a pracují dodnes jako elektromechanici.
Dalším mezníkem naší firmy byl únor 1999. Tehdy jsme otevřeli naší novou prodejnu o velikosti 100 m2 a to v Košířích na rozhraní ulic Plzeňské a Vrchlického. V této nové a velké prodejně jsme mohli konečně rozšířit prodejní sortiment o vestavné spotřebiče, malé a drobné spotřebiče, včetně příslušenství. Provádíme zde také servis všech malých a drobných spotřebičů a od roku 2000 také v malém množství, servis Černé techniky (audio - video).
Od roku 1996 začala také naše firma úzce spolupracovat s americkou společností General Electric a od jejího vstupu na náš trh, jsme jí poskytovali celorepublikový servis na její výrobky domácích spotřebičů, včetně amerických chladniček typu Side By Side a to prostřednictvím naší sítě vyškolených mechaniků. Bohužel tato úspěšná spolupráce skončila v roce 2002 a to odchodem distributora této americké společnosti z českého trhu... Od tohoto roku však začala být naše firma označována jako Autorizované servisní středisko.
Počátkem roku 2003 se náš servis konečně přestěhoval do nově zrekonstruovaných prostor v Mahenově ulice v Praze 5, kde jsme mohli otevřít nové Servisní centrum s veškerým komfortem a špičkovým technickým zázemím, abychom splnili současné vysoké nároky na kvalitu prováděných oprav a veškerou diagnostiku. Tímto naším rozhodnutím se také zvýšil počet našich zakázek, včetně zvýšení poměru z pozáručních na Záruční opravy. V tomto roce jsme také byli vybráni Jihomoravskou energetikou (JME) abychom po této společnosti, která je největším distributorem elektrické energie v Jihomoravském kraji a patřícím do německého koncernu EON, převzali veškerý celorepublikový servis a distribuci náhradních dílů britských spotřebičů značek Hotpoint a Creda, které dříve dovážela a prodávala po celé České republice.
V roce 2006 jsme se stali Servisními gestory některých významných Obchodních partnerů, jako je společnost Ardo, Baumatic, Candy, HP Tronic apod., a zajišťujeme těmto společnostem servis na určitém území a to prostřednictvím naší servisní sítě. Tomuto vzniku předcházela kombinace dlouhodobé spolupráce, zřízením Centrálního skladu náhradních dílů a zároveň vyškolením našich techniků v mateřských výrobních závodech.
V současné době je naše firma v etapě rychlého rozvoje, kdy se snažíme i nadále udržet vysokou kvalitu naší práce a poskytovaných služeb. Díky tomuto úsilí jsme byli na počátku roku 2007 osloveni společností Bosch - Simens, Domácí spotřebiče, a stali jsme se po dlouhodobé spolupráci výhradními dodavateli příslušenství a náhradních dílů pro koncové zákazníky v ČR.
Od roku 2008 se naše společnost stala klíčovým Servisním partnerem společnosti Samsung ČR, a stali jsme se ve čtyřech krajích České republiky Servisním gestorem v oblasti Domácích spotřebičů. Spolupráce s touto nadnárodní společností přináší naší firmě velké zkušenosti a obrovský Know how, které tato společnost svým servisním partnerům poskytuje. Její zdravá dravost, vize servisu a v neposlední řadě technologický přínos, je pro naší firmu a i pro naše servisní partnery v oboru velkým přínosem a vzorem.
Na základě těchto významných mezníků a úspěchů naší firmy, jsme se rozhodli požádat o prověření kvality našich poskytovaných služeb, a to získáním certifikátu jakosti ISO 9001, která zhodnotí naši dosavadní činnost a působení na odborném trhu a pomůže nám dále v rozvíjení naší společnosti směrem k širšímu okruhu zákazníků, většímu prohloubení spolupráce s našimi současnými partnery a v neposlední řadě také k rozšíření působnosti našeho servisu do dalších regionů ČR.
Vrcholem zastřešení naší celkové proměny je i získání Ochranné známky BMK servis a zároveň přeměna naší firmy na Právnickou osobu, kdy jsme se tímto stali BMK servis s.r.o.
Našim cílem je, aby jméno naší firmy BMK servis s.r.o., bylo spojováno vždy a pouze s kvalitou a důvěrou.
Ještě jednou Vás Vítáme
Miloslav Klatovec |
vedoucí servisu |